mandag den 28. oktober 2013

Gåtur i stormvejret

Da vi skulle ud og gå i dag, måtte min mor have regntøj på, for det styrtede ned. Jeg synes måske det var lidt pjattet for den smule vand. Man kan jo bare ryste sig lidt.

Jeg fik min helt nye nylon-mundkurv på for min mor ville prøve om det er noget der duer. Jeg vil jo svært gerne have en mundfuld af køtrerne, for de er nu irriterende, men det må jeg ikke siger min mor. Derfor den nyindkøbte mundkurv.

                                     Her ligner jeg nu en der synes der er rigtig synd for mig.



Det stormede dog så meget at min mor næsten ikke kunne stå fast selv om jeg ikke kunne se problemet. Hun sagde at det ikke generede mig for jeg har jo fire ben. Så vi gik meget hurtigt tilbage og jeg prøvede da også lige at skræmme køtrerne, men det var nu ikke så nemt når jeg ikke kan gabe over dem. Min mor siger at mundkurven virkede fint, og så er hun jo glad.

                                            Nu er det vist tid til en lille lur.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.