tirsdag den 29. oktober 2013

Oprydning efter stormen.


Jeg var lige ud og sondere terrænnet i formiddags. Oh skræk og rædsel, min mors og fars grillorgel - den hvor de laver lækre okse-steaks til mig på - var kørt en lang tur ud over terrassen og væltet ned i haven. Jeg tænkte: Er det mon slut med de lækre steaks?
Der lå også nogle uinteressante havemøbler ved siden af grillen, samt alt det min mor og far havde gemt inde i skabet på grillen, såsom grill bakker m.m.

 Her er jeg på vej til min far fordi jeg blev rigtig bange for at jeg aldrig mere skulle smage en grillet steak.



Nå men ulykken var heldigvis ikke så stor. Min mor og far fik ryddet fint op og grillen ligner sig selv og jeg glæder mig til vi igen skal til at grille steaks til mig.

De taler forøvrigt om at noget af muren på stalden er faldet ned i går, og det nok var derfor at taget løftede sig. Men det har jo intet med gode grillede steaks at gøre, så det betyder ikke noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.