onsdag den 20. november 2013

Indespærret uhh ....

I går var en rigtig væmmelig dag for mig.

Vi har jo den her stald, hvor vi har vilde, og for mig, meget spændende katte boende. Min mor går hver dag ud i stalden for fodre kattene. De har 2 gryder hvor hun hælder foderet op i. Jeg vil jo utroligt gerne med ind i stalden når hun går der ud, men hun siger at jeg ikke må komme med derind. Vi har også vores brænde - briketter - liggende derude.

Men i går da min mor var derude, smuttede jeg lige med ind uden at hun opdagede det. Fedest. Jeg tænkte at jeg måske kunne få et stykke mad med kat. Nam nam.

                                                     Her står kattenes mad.

Og nu er det så min mor laver en rekonstruktion af mit stald ophold i går.

    Først går jeg lige en runde, og tjekker om der skulle være en kat eller to. Savle. Savle.



                              Ingen katte... nå men så æder jeg da bare kattenes mad.



Her er det så den grufulde sandhed går op for mig!!! Min mor er gået og har lukket stalddøren.



         Som man nok kan se, kan jeg jo ikke mase min store krop igennem det lille katte hul.

De opdagede først, at jeg ikke var nogen steder i huset, da de skulle spise aftensmad. De troede jo at jeg lå inde i sengen ligesom jeg plejer, hvis jeg ikke ligger på sofaen i køkkenet.

Så kom min mor heldigvis i tanker om stalden. Og der var jeg. Pyh det var godt hun opdagede det. Der er jo ingen sofa at ligge på.

4 kommentarer:

  1. Love your blog, great pics! hop on over and see the progress I've made on mine is you get a chance! http://ownedbyahusky.blogspot.ca

    SvarSlet
  2. Thank you :-) I have left you a comment on your blog.

    SvarSlet
  3. Uh oh, glad your mom found you! I would have had a heart attack! :) Thanks for sharing!

    SvarSlet
    Svar
    1. I was glad too. I was dancing around her :-)

      Slet

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.