onsdag den 27. november 2013

Soignering ...

I dag blev min mor godt nok træt af alle mine hundehår. Hun syntes bare at der var hundehår alle vegne, hvor de ikke skulle være. Og ikke kun på mig!!!

Så slæbte hun mig med udenfor for at børste mig. Jeg gider egentlig ikke rigtig at blive børstet, for det er ikke en børste hun bruger, men noget der ligner en mærkelig sav. Men bagefter synes jeg det er enormt dejligt. Så er jeg rigtigt blevet gennem kløet i pelsen, og det er jo dejligt.

Hun siger at hun undrer sig over at jeg overhovedet har hår tilbage i pelsen.

Man kan ligefrem se at min pels bliver mindre.
Stop nu.... det ender med at jeg bliver skaldet.
Hun siger at jeg er blevet sååå pæn.
Færdig....  jeg er parat til at skynde mig ind, inden hun fortryder.
Hallo, hvorfor er du så langsom??? Skynd dig nu at åbne den dør.
Og så er det ind foran brændeovnen, man er jo blevet helt kuldskær. Først lidt varme på den ene side......
og så lidt varme på den anden side, ahhh. Dejligt.

Nå, så kan måske få lidt fred i morgen?


8 kommentarer:

  1. Ingen fred i morgen, der skal du have klippet negle, muahahahaah


    Heidi :-)

    SvarSlet
  2. Hæ hæ havde lige tænkt det samme :-D

    SvarSlet
  3. Hi Laika!
    Well aren't you beautiful! I used to own a German Shepard too, and used a rake comb to groom him. He used to wriggle around so I would brush his bum more, I'm guessing that's because it's a hard spot to itch yourself x

    SvarSlet
    Svar
    1. You'r quite right. I also do like a good schratch on my bum.

      Slet
  4. Ahh, you look so gorgeous with your freshly groomed coat!

    SvarSlet
  5. Thank you. Now I feel good :-)

    SvarSlet
  6. My dog has been shedding like crazy lately! I think I could brush her for 1 hour and fur would still come off.
    My WW entry is #95. Come by and vote for us?

    SvarSlet
  7. Hahaha all your fur! Woof! Thanks for linking up to the Thanksgiving edition of This 'N That Thursday blog hop.

    SvarSlet

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.