lørdag den 7. december 2013

Kedelig lørdag


I dag er der faktisk ikke foregået meget herhjemme. Min mor skal i teatret i aften sammen med min anden menneskesøster og svoger. Min far gider altså ikke gå med, så han bliver hjemme hos mig. Min mor, søster og svoger skal ind og se Mette Lisby - stand up comedy - og min mor synes at hun er rigtig sjov. Mette Lisby bor i Los Angeles i USA, så det er ikke så tit hun turnerer i Danmark mere.

Og så har min mor taget nogle mærkelige dukker frem. Det er nogen min far engang har købt til hende, og hun elsker dem. Tja, jeg ved ikke hvad jeg skal synes, for jeg må ikke lege med dem.

Snus, snus ... kan man lege med dem???
Næh, du så vil jeg meget hellere underholde mig med mit nye tøj dyr....
Dejligt tøjdyr og dejligt tæppe. Man kan faktisk bygge rede i det.
Eller lige tjekke ud om de små møg køtere er derude....
Hvad søren far, har du taget nødderne frem???
Skynd dig nu lidt, jeg vil gerne smage.....
Ja den der pose kunne jeg nu bide bedre op end dig ......
Endelig... lad mig smage please, please.
Gnask, gnask den der er min. Mmmmm.
Og det var så den lørdag.

8 kommentarer:

  1. He is so curious of trying those isn't he :D

    SvarSlet
  2. yummy! tasty treats lol hope your mommy has a great time at the theater!

    SvarSlet
  3. Yes my mom has just come home, and she had a lot of laugh I heard she told my dad.

    SvarSlet
  4. Bummer they are walnuts, my mom was hoping they were those potatoes made out of marzipan that she used to buy at Christmas time in Germany.

    SvarSlet
    Svar
    1. No, unfortunately it is walnuts, but my mom and dad and I am going to Germany soon. They have lots and lots of Christmas markets. And they are going to buy marzipan there, because it's much cheaper i Germany.

      Slet
  5. Hi Y'all!

    Thanks for visiting us. Y'all look warm and happy.

    We had an early snow, before our Thanksgiving and it was mostly melted by dinner time Thanksgiving day.

    This morning we are having lots of rain here in the southeastern mountains. There is a huge ice storm, but it is too warm here for the rain to turn to ice. The storm is expected to turn to ice well to the north and east of us.

    Black Walnut cake used to be a popular holiday dessert in some areas of the Eastern U.S.

    Y'all come back now,
    Hawk aka BrownDog

    SvarSlet
  6. Uhm, black Walnut cake sounds yummi. Here in Denmark we also had a huge storm, and several areas has been flooded (if it's the word) with water every where.

    SvarSlet

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.