fredag den 27. december 2013

De sidste julegaver.

I går fik jeg de sidste julegaver. Det var alle dem fra familien som vi ikke var sammen med juleaften. Har jeg nævnt at jeg er vild med gaver???

Jeg er i gang med at se hvad pakken indeholder.
Ha ha, min mor og far havde købt en lille bitte kuffert, så jeg kan få mine "tryk på mig og jeg piver" dyr med på ferie.

Her er det en godbid der er pakket ind. Jeg begynder at spise den inden papiret er helt af.
Jeg vil også hjælpe min far, fordi han er så langsom og jeg er nysgerrig. Man kan også se min lille tøj mus jeg lige har fået, der ligger under mig.
Benn fik også en tøj mus og ser rigtig glad ud.
Jeg tror nu at jeg lige for øjeblikket er vild med denne piv trold med alle hårene. Den kan blive virkelig våd når jeg har gnasket på den.

Vuff ............ og på gensyn til næste gang.


1 kommentar:

  1. Häftigt Laika!
    VoffeliVoff
    och
    God fortsättning önskar Stina :-)

    SvarSlet

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.