mandag den 30. december 2013

Min nye pive-trold ....

Den eksisterer ikke mere. Der er allerhøjest nogle hår tilbage, resten har jeg omhyggeligt skilt ad.
Uh den var god så længe den varede!!!

Her ligger jeg glad og lykkelig med min nye pive-trold som jeg har fået af julemanden.
Jeg har lige opdaget at der er noget hvidt stof inden i trolden.
Ups, min mor har opdaget at jeg er ved at partere trolden....
Hmm... hvis jeg lige lægger mig sådan her, så opdager hun ikke noget.
Hey, der er ingen grund til at blive ophidset....Der er ingenting galt med pive-trolden kan du se.
Nåh, den lille smule...det kan da ikke betyde noget!!!

Og forøvrigt kan jeg slet ikke finde "pivet".
Og så er der faktisk kun pivet tilbage her.
Det var så den trold.


Vuff ........ og på gensyn til næste gang.

9 kommentarer:

  1. They just don't make trolls as sturdy as they used to! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. No, there is not much quality nowadays ;-)

      Slet
  2. Too funny. "Stuffed" toys don't remain "Stuffed" very long in our household either. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. It's the best to pill out the stuffing BoL

      Slet
  3. I think in English that procedure you performed is called a squeakerdecktomy or something of the sort. As long as you don't eat the squeaker life will be good. Have a Howlin' Happy New Year!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks for the translation LOL. My mom put the squeakerdecktomy away so I can't eat it. I would like to squese it a little bit more though, but I can't because my mom took it away. Happy New Year to you too.

      Slet
  4. Can't read this, but as they say, a picture is worth a thousand words...I get what happened :) Happy New Year.

    SvarSlet
  5. Hahaha! My dogs toys look like that to! Happy New Year!!
    ((Husky hugz))

    SvarSlet
  6. LOL you did a good job on it!

    SvarSlet

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.