søndag den 5. januar 2014

Cykeltur.

Min mor og jeg kørte meget på cykel da vi var på sommerferie. Det vil sige, min mor cyklede og jeg løb ved siden af cyklen. Min mor har ikke cyklet ret meget med mig før, for jeg kan være noget vildagtig, hvis jeg møder en anden hund.

Nu har min mor fundet ud af, at vi skulle ud og cykle igen. Min far synes bestemt ikke at det er en god ide, men min mor kan være lidt stædig når det kommer til det.

Hun mener også at jeg har godt af motionen, som om..............

Min mor har fundet cyklen frem. Hun ser ikke begejstret ud.

Min far ser det og ser skrækslagen endnu mindre begejstret ud. Min mor tænker at han ingen tiltro har til os.
Jeg ser derimod ovenud begejstret ud.
Jeg løber sååå pænt ved siden af cyklen med min mor på.
Da vi kom hjem var min mor vældig begejstret og talte i et væk om den vellykkede tur. Min far og jeg blev rigtig trætte af at høre på hende. Men vi sagde naturligvis ingenting. Vi er jo kloge!!!

Vuff..... og på gensyn til næste gang.

8 kommentarer:

  1. Jag gillar din Mattes teckningar!
    Var ni verkligen ute och cyklade och motionerade?
    Jag brukar följa med min Matte och Husse när dom är ute och cyklar.
    ... men jag brukar ligga i en cykelkorg som Husse har på styret!!!
    Jag är en riktig ''soffpotatis'' säger Matte :-)
    VoffeliVoff från Stina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jag har så mycket energi, säger min Matte. Hon säger att jag kan använda lite energi när vi cyklar. Jag förstår att du är i cykelkorgen, benen din är jo inte så länge.

      Slet
  2. In Germany getting around on bikes was big especially in St. Peter Ording where we lived. I learned pretty early on to avoid bikes. Mom had a bike that she rode when she lived in Bayern, and she tried to teach Katie to run along with her. For starters, she had a planned crash so Katie would learn to stay away from the bike and not run in front of it. Katie is extremely good at avoiding bikes but Mom decided she didn't like having the dog run along side her bike, so that was the end of it.

    SvarSlet
    Svar
    1. My mom bicycles on a mini bike, which she uses when we go camping. It can be a little tiring to run on, but she quickly can put the seat down so that she can reach the ground. So even though I sometimes can be a little wild, she does not fall over.

      Slet
  3. I used to ride a bike all the time....not so much anymore I'll admit.
    Great post!
    ((Husky hugz))

    SvarSlet
  4. Thank you. My mom usually take me walking too.

    SvarSlet
  5. Your drawings are very cute! Glad it was fun!

    I hope you're having a fun day,

    Your pal Snoopy :)

    SvarSlet

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.