mandag den 13. januar 2014

Massage.

Da min far vågnede i morges, havde han enormt ondt i sit jernknæ. Jeg tror nok at det fordi at jeg ligget ovenpå det hele natten. Normalt mærker min far med det samme, hvis jeg kommer til at lægge mig på hans jernknæ, men i nat sagde han, at han havde sovet så godt at han ingenting havde mærket.
Hans knæ var enormt hævet da han stod op. Heldigvis skulle han til genoptræning i dag, og sidste gang sagde fysioterapeuterne, at de ville prøve at massere det næste gang. Det var så i dag.

Vi ligger og sover. Jeg ligger rigtig skønt ovenpå min fars jernknæ. Det føles slet ikke bulet.

Min mor og far er på vej ind til fysioterapeuterne. Jernknæet ser ud som en træstamme.
Her får min far massage. Det gør rigtig ondt siger han. Hun masserer også så meget at hele huden på knæet folder siger min mor.
Til sidst fik han sådan noget sports plaster på, som skulle hjælpe med at massere jernknæet når han bevæger sig. Jeg synes, at det ser meget kunstnerisk ud.
Da de skulle hjem fra genoptræningen, blev min far meget forbavset over at hans jernknæ slet ikke gjorde ondt mere. Hævelsen var også næsten væk. De kunne oven i købet handle ind uden, at han skulle bruge sine krykkestokke. Han støttede sig bare lidt til min mor.
Hjemme igen, havde det sneet. Og fordi jeg havde været heeeelt alene hjemme gik min mor ud og legede med mig i sneen. Det var rigtig sjovt syntes jeg.

Vuff.....og på gensyn til næste gang.

8 kommentarer:

  1. Ha ha, yet poor daddy but we loved the drawings. Made us laugh. Have a marvellous Monday.
    Best wishes Molly

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes my poor daddy, but he is feeling a lot better now. Hope I will not lay on his knee this night ha ha.

      Slet
  2. Så fina bilder Laika!
    Hoppas att din Husse mår bra nu.
    Blir allt lite avundsjuk på all snön hos dig :-)
    *waggy tail* Stina

    SvarSlet
    Svar
    1. Vår snö är tack och lov borta igen. Och ja min Husses knä mår mycket bättre efter massagen. Licks från Laika.

      Slet
  3. I love that your mother played in the snow with you! Do you like to catch and chase after the snowballs? I really like to play in the snow but we haven't had any since last year. I hope that your father is feeling better now, you both must have been very tired to sleep like that all night. I love the bandage on his knee, very artistic indeed. Love and Licks from Frank XxxxX

    SvarSlet
    Svar
    1. I love to play catch an chase snowballs, footballs or whatever. My dads knee is a lot better after the massage thank you. Licks from Laika.

      Slet
  4. Oh that poor knee!!!! OUCH! I hope it feels better soon!
    ((husky hugz))

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes my dads knee is feeling a lot better after the massage, thank you. Licks from Laika.

      Slet

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.