lørdag den 25. januar 2014

Kattetræning.

Den dag, da jeg i mine tanker opdrog naboens små irriterende gøende møgkøtere, og havde meget held med det (stadig i tankerne) lovede jeg mig selv, at nu var det kattenes tur. Vi har disse vilde katte der bor ude i vores stald og dem vil jeg rigtig gerne have fat i....selvfølgelig kun for at opdrage dem.
Jeg tænker lige at jeg møder en af kattene. Vi er venlige overfor hinanden.
Men en kat er nu en gang en kat. Katten svarer igen er jeg sikker på.
Det er lige præcis her at jeg opdager at denne kat ikke har det mindste lyst til at blive opdraget. Og slet ikke af mig. Så bliver jeg altså gal.
 Jeg løber med glæde efter den. Ha, jeg har skræmt den. Så kan den lære det.
Hvad f..... den flygter ind igennem kattehullet. Lige ind i stalden.
Hmm, det er det sædvanlige. Ingen kattefangst. Men den sidder måske så jeg kan se den..
Hey du mor, du kan da ikke lade katten række tunge af mig. Jeg må vist hellere selv overtage skriveriet på denne blog!
Nå jeg fik heller ikke lært katten denne gang ? Så tager jeg en lur i stedet for.

Vuff.....på gensyn næste gang.

6 kommentarer:

  1. Wow there is nothing like a good cat chase Laika. I have no cats friends either. They don't like me and the feeling is mutual. Have a serene Sunday and let us all partake of some big easy today.
    Best wishes Molly

    SvarSlet
    Svar
    1. I hate the cats too, but my mom and dad always yell in the yard, that I am comming, so the cats can get away before i snatch them. For some strange reason, they like cats. They tolled me it's because they catch the mouse in the barn.

      Slet
  2. Wow that's some chase you had there!
    Just be careful because we have cats and dogs in our house ajdncats can be evil!!
    They will hiss and scratch at the dogs when they chase them to defend themselves!!
    Watch your nose! Lol
    ((Husky hugz))

    SvarSlet
    Svar
    1. I am careful. I take the cat in the back and throws it into the air. My mom got mad at me when I did it ... weird.

      Slet
  3. Man kan aldrig lita på en Katt Laika!!!
    Dom är hur luriga som helst :-)
    Det ser ut som om du hade en rolig ''Kattjakt'' i alla fall ... Ha, ha
    Voff från Laika

    SvarSlet
    Svar
    1. Jag måste inte jakte kattene för min Husse og Matte. Jag gör det når de inte ser, ha ha.

      Slet

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.