onsdag den 22. januar 2014

Sveriges tur...

Min far, mor og min #søster2 har været en tur i Sverige. Min far skulle købe noget snus, og min mor og min #søster2 ville se om der var noget smart tøj. Måske noget på udsalg. De elsker udsalg og smart tøj. Jeg skulle blive hjemme og hygge med Benn.


Min mor og min #søster 2 er helt euforiske ved tanken om shoppingturen. Min far får kuglerunde øjne og zigzag mund ved tanken om alt det shopping. Han gider jo ikke shoppe, men skal have snus. Jeg er lidt trist - lige indtil jeg opdager at jeg skal ud til Benn.
Min mor og min #søster2 har slet ikke fundet noget de kunne lide, men min far ...... så både på skjorter og sko og alt muligt andet. Nu er det vist ham der er euforisk. Min mor og min #søster2 griner lidt for sig selv slet ikke.
Han har både købt sko og skjorte og meget andet, så han slæbte poser ud til bilen. Det er godt at han har smidt krykkerne - for ellers havde han jo ikke kunnet slæbe. Og tænk hvis han så ingen sko kunne få ...... katastrofe!!!
Da de kom hjem (ja de har også fået købt snus) havde de købt sådan nogen tandbørste-dyr til Benn og mig. Gad vide om de synes at vi har dårlige ånde......Naah, det kan jeg ikke tro.
Det var da godt  at  min mor og #søster2 tog med min far til Sverige.

Vuff..... på gensyn til næste gang.

6 kommentarer:

  1. I lovvvvvvve shopping! I'm with your mom on that one!!!
    ((Husky hugz))

    SvarSlet
  2. What they went shopping for clothes and shoes and did not come back with any treats for you or Benn? What a scandal. Have a wonderful Wednesday.
    Best wishes Molly

    SvarSlet
    Svar
    1. Oh yes we got that dental sticks animal. It was sooo delicious, slurp, droole.

      Slet
  3. Spännande!
    Har din Matte och Husse varit i Malmö?
    Vet du en sak Laika!!!
    Min Husse snusar oxå :-)
    SniffeliSniff, ... Jag tycker att det luktar illa :-)
    Min Matte hon älskar oxå att shoppa!!!
    Våra Mattar och Hussar är nog rätt lika :-)
    Voff, <3 från Stina

    SvarSlet
    Svar
    1. Min Matte og Husse har varit i Löddeköping i Center Syd. De gillar Center Syd för det finns många butiker och där är varmt och skönt på den här tiden på året. Men viktigast av allt: Åtminstone för min Husse är att få köpa snus. Min Matte tycker at shoppa är viktigst ha ha.

      Slet

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.