tirsdag den 14. januar 2014

Klip klip...

Min far har fundet ud af at han vil klippes. Det er altid min mor der klipper ham, for han har så lidt hår, at det bare skal klippes med maskinen.

Dette er maskinen.
Jeg synes at det er super spændende med den klipning, for min far er altid rigtig bange for at min mor lige snupper hans skæg med maskinen nu hun er igang. Han elsker sit skæg ....det gør min mor ikke også.
Pludselig kan jeg se at min mor får en grum idé... jeg tror at den har noget at gøre med mig og klipning med maskinen!!! Hun ser listig ud!!!
Hun vil gerne klippe mig rigtig skaldet, for så kommer der ingen hundehår tænker hun!!! Hun ved det faktisk for min far taber heller ingen hår, så det hjælper med alt det skaldede.
Her er et billede som jeg ville se ud hvis jeg var hårløs. Brr det bliver koldt!!
Ha ha, nej I skal ikke tro på det ... Jeg ligner helt mig selv.

Vi gør opmærksom på, at ingen dyr eller fædre blev skadet under tilblivelsen af denne blog post.

Vuf .... og på gensyn til næste gang.


8 kommentarer:

  1. Laika we are laughing at the version of bald you. Now just need daddy bald too and you'd make a right pair. Have a terrific Tuesday.
    Best wishes Molly

    SvarSlet
  2. Yes, but it will be a little bit cold, I think whith all that baldness ha ha.

    SvarSlet
  3. Va' du är busig Laika!
    Brr, Brrrr .... så kallt det hade blivit utan päls!
    Då hade din Matte fått sätta i gång med sina stickor och fixat en varm och go' tröja till dig.
    Hoppas att din Husse fick behålla skägget,hi, hi :-)
    Vi har fortfarande ingen snö!
    Voff, från Stina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha jag behalt min päls. Så min Matte skal inte strikke en tröje denne gång. Och min Husse fick behålle skägget. Jag kan se på din blog http://hundenstina.blogspot.com att det snör en liten smule ha ha.

      Slet
  4. Oh Laika, this made me laugh, your mother was feeling very naughty when cutting your father's hair, I am very glad that she did not cut all of your beautiful fur, you would look very naked, very funny but I agree with you that it would be too cold for you, what is the weather like with you? Do you have snow? Love and Licks from Frank XxxxX

    SvarSlet
    Svar
    1. We had a little snow yesterday, but luckily (so my mom said) it's gone today. I do love snow though, but my mom and dad don't like it.

      Slet
  5. Oh Laika this is too funny! Better run, you look much more beautiful with your fur than without! Thank you for encouraging me and my new blog today!

    SvarSlet
    Svar
    1. I think so too ha ha. My mom is sooo funy sometimes (she think). Licks from Laika.

      Slet

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.