onsdag den 29. januar 2014

Lancier dans.

Så har min mor og far været til dans. Lancier som jeg tidligere har fortalt at de ville lære. Det er sådan en selskabsdans hvor man danser i en kvadrille - med 4 par (herrer og damer). Dengang min #søster2 hørte at de skulle lære at danse lancier - selvfølgelig med en hel masse øvede dansere - sagde hun at hun gerne ville være en lille flue på væggen og se hvordan det gik.

Hvis hun skulle være en lille flue på væggen, så ville jeg i hvert fald også være en lille hund i hjørnet.


Min mor og far stiller op i kvadrillen. Min #søster2 sidder som en flue på væggen i det ene hjørne og jeg sidder i det andet hjørnet. Wauw det tegner godt.

Der er en mand (calleren) som hele tiden fortæller hvad de skal gøre. Det går jo strygende.

Men nu er det ligesom min mor og far er kommet ud af takt. De begynder tvivle på sig selv.

Så går det helt galt. Benene vender helt forkert. Min mor og far sveder og fluen på væggen summer uroligt og jeg savler af nervøsitet. Det gør min mor og far næsten også.

Men alle de andre (dygtige) dansere får vist dem hvordan de skal stå og så griner vi allesammen.

De kan næsten ikke vente til næste lektion, for de synes at det er ret sjovt.

6 kommentarer:

  1. Well we are sure mum and dad are doing better than our peeps could do as she has two left feet and no ear for music at all. Have a wonderful Wednesday.
    Best wishes Molly

    SvarSlet
    Svar
    1. Well thank you Molly from my mom and dad.

      Slet
  2. Hej Laika!
    Roligt att du tittade in på min blogg!
    Oj, va det snöar hos oss i dag :-)
    Ha det bra! Hälsningar från Lasse

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lasse. Jag har tittet igen på din blogg, och set en masse snö hos jer.

      Slet
  3. Voff på dig Laika!
    Den dansen ser rolig ut :-)
    Det går ju strålande för din Matte och Husse!!! :-)
    VoffeliVoff från Stina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Stina, min Matte och Husse kommer helt säkert upprepa framgången. Och all det snö du har. Du kan säkert bygga en snögubbe.

      Slet

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.