torsdag den 16. januar 2014

Diæt eller ...

Forleden dag da #søster2 var på besøg, kom det pludselig ud af hendes mund: "Jeg synes at du er ved at blive tyk Laika! Fodrer mor og far dig for godt"? Dah, man kan da aldrig blive fordret for godt!!!
Da jeg var yngre, kaldte både #søster1 og #søster2 mig for knogleraketten. Hmm.. gad vide om det havde noget at gøre med at jeg altid fór rundt, og var temmelig tynd???

Hvad ... min #søster2 siger jeg er tyk. Jeg er chokeret!!!

Det er sådan her jeg ser mig selv. Tyk...nej overhovedet ikke.



Sådan som jeg ser ud kan du rolig fylde kager på #søster2. Slurp, savle, savle.
Det er sådan her jeg ville se ud i et ugeblad. Kun let photoshoppet!! (Jeg er blevet temmelig lang).
Når jeg ser mig selv i spejlet, er jeg bare en lækkermås, synes jeg.
Næh du, nu skal vi ikke lade os rive med af alt det slankepjat. Og dette billede er ikke photoshoppet. På æresord.
Vuff..... og på gensyn til næste gang.

12 kommentarer:

  1. Laika du er ikke fed..........................:-D men har fået godt med morhunde-former :-P
    Hilsen Søster 2

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er jo også en morhund til alle mine tøjdyr :)

      Slet
  2. Du er overhovedet ikke tyk! Bare spis noget mere kage! : D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep, starter med en hindbærsnitte. Jeg elsker hindbærsnitter. Læg mærke til at det er i flertal LoL.

      Slet
  3. Hawwwooo! Woo are definitely not thick BOL!!!

    RA

    SvarSlet
    Svar
    1. Woohoo then I can have a cake? BOL. Licks from Laika.

      Slet
  4. Aw, we don't think you're fat Laika! Niles is a little pudgy but you look pretty good!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you. I will tell my #sister2, BOL. Licks from Laika

      Slet
  5. Thick no way and we think you look pretty good too. Have a fabulous Friday.
    Best wishes Molly

    SvarSlet
    Svar
    1. I'm soo delighted. Thank you Molly and have a nice Friday too. Licks from Laika.

      Slet
  6. aww! Your not fat or thick! You are perfect!
    ((husky hugz))

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you, I think so too BOL. Licks from Laika.

      Slet

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.