søndag den 12. januar 2014

Golf kursus 1

Min far og mor vil begynde at spille golf. Min far har allerede fået alt udstyret. Det har han fået foræret af min menneske bror.
Jeg synes at det lyder vældig spændende for jeg har jo hørt dem tale rigtig meget om det. Min mor er ligefrem begyndt at læse om det, så hun ved lidt mere når hun skal begynde at spille.

Min far fik sådan en øve bane i julegave. Den ligner nu ikke noget af alt det de sidder og taler om!!!

De taler om at man skal have 14 køller og en golfbold. Jeg tænker at det må være svært at slæbe rundt på de 14 store køller og hvis de skal have flere bolde, hvordan vil de så bære alt det rundt??? Sådan nogle store bolde fylder jo meget!! Jeg ved det, for jeg kan kun bære en ad gangen.

Så taler de om et Tee-sted. Jeg tænker at de siger det helt forkert. Det må da være et tisse-sted.

De taler også meget om et hul.... Det med hullet glæder jeg mig rigtig meget til.... Jeg er supergod til at grave, så jeg skal hurtigt få ordnet sådan et hul de kan smide boldene i!!

Jeg ved ikke hvad det er for et snoldet lille hul min far står ved. Der kan da ikke være nogen bolde i.

Nu vil jeg glæde mig til at høre mere om deres golf.

Vuff..... og på gensyn til næste gang.

8 kommentarer:

  1. Så spännande Laika!
    Min Husse spelar Golf och har en stor bag med golfklubbor :-)
    Jag tror att du kan få rätt mycket skoj när du jagar golfbollarna!
    I bland hamnar ju bollarna ute i skogen och då kan du visa hur duktig du är på att spåra dom!!! Du kommer att bli en duktig "GolfHund" Laika ♡
    Voff, från Stina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tack. Ja jag tror också att jag kommer att bli en riktig golf hund, och bra på att hitta bollarna. Min far har också en så stor bag med hjul som han har fått.

      Slet
  2. Golf is really boring for dogs. Here dogs are usually not allowed on the golf course because the grass has to be perfect. It is a pretty place, but not much for dogs.

    SvarSlet
    Svar
    1. My mom had found a golf course, where dogs are allowed. She has just written to them yesterday, and they answered that dogs are allowed. They just have to have a leash on. So yeah.

      Slet
  3. Hahaha! Your to funny Laika!
    I wish your parents the best of luck with golfing!
    ((Husky hugz))

    SvarSlet
  4. I hope they have lots of fun with their new hobby, I think the holes you dig might be a little bigger than 'regulation'! :)

    I hope you're having a fun day,

    Your pal Snoopy :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes I think so too, but it will be a lot more easyer to get hole in one :) Have a great day.

      Slet

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.