fredag den 3. januar 2014

Mit magasin...

I dag har min mor lavet et helt nyt hundemagasin. Det er mit magasin.

Min mor kan lide boligmagasiner, jeg kan lide hundemagasiner så jeg har puffet lidt til hende med min næse. Lav mig et hundemagasin.

Og hun gjorde det...

Forsiden på mit nye magasin.
1. Artikel:
Indretning af hundehuset.

Jeg foretrækker en seng at sove i, men den er svær at få ind i hundehuset, så vi har lagt en lækker pude med masser af fyld.
2. Artikel:
På tur i skoven.

Der står faktisk nogle krondyr og spiser ovre bag ved træerne. Hvis du kigger godt efter er der også en ræv der har gemt sig. Måske det er min mors skyld.

3. Artikel:
Mode.

Her har vi så den sidste nye forårskollektion fra Paris. Jeg kan ikke vente til det bliver forår.

4. Artikel:
Opskrifter på raw food.

Den helt store trend på Michelin stjerne restauranterne er jo raw food. Råt mad - ja tak. Jeg har derfor samlet lidt opskrifter til fri afprøvning. Jeg følger jo med trenden.

Det var så første udgave af mit magasin. Jeg er ikke sikker på at der kommer en anden udgave. Vi får se.

Ideen til mit Magasin kan jeg takke Jedi og hans mor for. De har denne dejlige blog: Jedi Journal .
Hvis I selv skulle få lyst til at lave lidt sjovt, så kan I prøve det her. Det er gratis. Og hvis I gør det, så send mig gerne et link, eller efterlad det i kommentarerne, så jeg kan se Jeres kreativitet :-)


Vuff ...... og på gensyn til næste gang.



13 kommentarer:

  1. Roooo that looks like a totally pawsome magazine - the food section makes me drool! *Waggy tail*

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks. I like the food section too.

      Slet
  2. Jeg elsker det! Specielt tegningerne!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Inspirationen til tegnepladen kom faktisk fra din blog. Tak igen.

      Slet
    2. Haha! Nååårh, hvor fint! Har du simpelthen fået en tegneplade Jeg synes min var SÅ svær at bruge i begyndelsen!

      Slet
    3. Ja jeg har da også bokset noget rundt for at finde ud af at bruge den. Windows 8 som jeg har er ikke ligeså god som windows 7 for jeg kan ikke få det der med skrift-linierne eller hvad det nu hedder, frem.

      Slet
  3. Is that something you designed? It's pretty cool.

    Thanks for joining the blog hop and Happy New Year!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you. If you want to try it yourself there is a link in the bottom of the blog.

      Slet
  4. Wow! Thats really cool Laika!
    Siamese smothers of purrs,
    Mikko and mom

    SvarSlet
  5. Very cute! And a great idea!!!
    ((Husky hugz))

    SvarSlet
  6. Very cute. I made one too after I saw Jedi's post to put on the side bar of my posts. :)

    SvarSlet

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.