onsdag den 15. januar 2014

Lancier

Min far havde været sammen med nogle af sine mandevenner forleden dag. En af dem spurgte så min far, om ikke han og min mor kunne tænke sig at være med til at danse Lancier. De var nogle stykker der dansede og ville gerne have nogen flere med. Min far kunne selvfølgelig ikke sige noget før han havde talt med min mor.
Ved kaffen fortæller min far om det der dans...lancier.

Min mor syntes at det da var en god ide, for så kunne de få noget motion samtidig med at de havde det sjovt. Hun tænkte, at de nok ville komme til at se sådan her ud.
Jeg tænkte også: "Det lyder da herre sjovt. Og det der lancier lyder lidt som om der er nogen bolde involveret" Mon ikke vi kommer til at se sådan ud?
Chock!!! Der er ingen hunde, bolde, pandebånd, håndledsvarmer eller benvarmere involveret!!! De skulle, sådan noget holde i hånden noget, når de dansede, sagde min far til mig.
I virkeligheden ville de nok se sådan her ud!!!

Og det ville min mor gerne være med til. Hun skal måske ovenikøbet have en ny kjole til det der lancier-noget.

Vuff..... og på gensyn til næste gang.

6 kommentarer:

  1. What no wrist bands or leg warmers or dogs? Hmmm smack of Strictly Come Dancing to us or may be Strictly Come Prancing if we had a say. Have a wonderful Wednesday.
    Best wishes Molly

    SvarSlet
    Svar
    1. So true. Have a great day too, Molly. Licks from Laika.

      Slet
  2. Du får bjuda upp din Matte och Husse till en "Laika*Dans" med massor av bollar!!!
    Spännande ...
    VoffeliVoff från Stina

    SvarSlet
  3. Ja det får jag göra. Vil väre så spännande. Licks från Laika.

    SvarSlet
  4. ohhh a new dress!!! how nice!!!
    ((husky hugz))

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes. I can always use a new dress. Licks from Laika.

      Slet

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.