lørdag den 11. januar 2014

Udsalgs shopping...

Her til morgen, da min mor og far sad og drak morgenkaffe, fik min mor en rigtig god ide.... syntes hun selv. Hun talte til min far om at komme på udsalg og købe noget nyt tøj. Jeg tænkte at det var en god ide, måske lige undtagen det med tøjet.

Min mor er begejstret, jeg er begejstret men min far er slet ikke begejstret. Det opdager  min mor overhovedet ikke!!!
Hun forestiller sig hvordan vi rigtig skal shoppe sammen.
Jeg står allerede og venter.... Hold da kæft hvor er de langsomme!!!
Ja det er jo ikke forbudt at skynde sig, far.
I byen, ville min far og jeg sidde og vente i bilen. Min mor går alene afsted til forretningen. Mens hun kigger på vinduet, tror jeg at der sker et mirakel. Min mor tænke på sit pæne skab, hvor der er masser af plads, og pludselig gider hun faktisk slet ikke have mere tøj. Det ligner jo alligevel alt det hun har i forvejen.

Det er her der sker et mirakel!!!

Så det ender med at vi bare kører ud til supermarkedet for at købe mad. Jeg fik dog et kødben alligevel.

Vuff ...... og på gensyn til næste gang.


10 kommentarer:

  1. Please try to write your posts in English :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Now you can read today's blog in English. Click the tab next to the "Nyeste indlæg".

      Slet
  2. Oh, oh...a shopping trip! I am so glad you got something even if it was not from the sale!
    Happy Saturday,
    Oz

    SvarSlet
    Svar
    1. Oh yes I got a delicious bone. Drool, drool.

      Slet
  3. Voff Laika!
    Det är i alla fall mysigt med en utfärd :-)
    Fast ibland blir det inte riktigt som man har tänkt sig det hela ...
    Köttben!!! Det tycker jag låter smaskens!
    Vilken tur du har ...
    Önskar dig en rolig helg med massor av äventyr!
    VoffeliVoff från Stina

    SvarSlet
    Svar
    1. Nä men det var billigt he he. Jag hade tur att få en fin ben. Dregla dregla.

      Slet
  4. Shopping! How fun!! One of my favorite things to do!! I hope you had a ton of fun Laika you gorgeous dog you!!
    ((Husky hugz))

    SvarSlet
  5. I think my mom had the most fun. But I got a bone. Drool.

    SvarSlet
  6. Now you know why a closet clean-out is a mandatory annual event for moms! Have a fun Sunday!

    SvarSlet

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.