onsdag den 22. januar 2014

Guf

Da min far, mor og #søster2 kom hjem fra Sverige i går, havde de noget lækkert med hjem til min allerbedste sultne ven Benn og mig. Det var sådan nogen tyggeting der skulle tage dårlige hundeånde. Som om...
De utroligt lækre tyggeting!!
Min allerbedste sultne ven Benn er ivrig efter at få guffet. Jeg er lidt ivrig men ikke så sulten som Benn.
Vi skulle sidde pænt før vi fik de lækre ting. Jeg er expert i at sidde pænt, så jeg fik først. Benn er nu også dygtig. Her viser han at han kan sidde sååå pænt!!
Jeg smager forsigtigt på godbidden. Man skal jo være sikker på at man kan lide den. Tænk hvis jeg kom til at spise noget jeg ikke kunne lide.
Ben skynder sig at spise sin. Han ville ikke engang opdage hvis han ikke kunne lide den.
Til gengæld ligger jeg stille og roligt og nyder min godbid. Det er nu heller ikke det værste at Benn sidder og savler efter min godbid ved siden af mig.
Så jeg tygger endnu langsommere. Mmmm hvor smager den godt (Benn)!
Benn kigger om han skulle have glemt en lille bid ved et uheld. Næææh der ligger ingen lille bid og flyder.
Nu har han taget den tøjdukke han fik af mig i julegave. Han tjekker lige om jeg mon har noget guf tilbage.
Øv, nu har jeg heller ikke mere guf, og nu vil jeg faktisk gerne have dukken som Benn er meget optaget af. Jeg tror faktisk at han nyder at bide i dukken, mens jeg kigger langt efter den.
Hmm, jeg snupper dukken når Benn ikke leger med mere. Hvis altså jeg så gider at have den!

Vuff .... på gensyn til næste gang.

15 kommentarer:

  1. We have those in vegetable here, super yummy xxooxx

    Mollie and Alfie

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes, both Benn and I loved them too. Yummie.

      Slet
  2. Too CUTE to eat. Happy Wednesday. Lots of Golden Woofs, Sugar

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes they are cute, but we ate them anyway, BOL. Lots of wags from Laika.

      Slet
  3. Those are interesting chews! They are shaped like little crocodiles! Looks like you liked eating them, Laika! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes they were little crocodiles, but they were not at all dangerous, exept mayby to our bad breath. Have a nice day.

      Slet
  4. So you did get something afterall. Wow they are or should we say were cool looking chews. Have a tremendous Thursday.
    Best wishes Molly

    SvarSlet
    Svar
    1. And those treats look exactly like little crocodiles, but they tasted sooo good. Have a nice day from Laika.

      Slet
  5. That is hilarious! I love that cartoon picture you have depicting the crocodiles! I have ones similar from the Kong company. Still have yet to try them. Thanks for linking up to Thoughtless Thursday Laika! Please keep sharing that same humor.

    SvarSlet
    Svar
    1. My mom don't know what flavor the crocodiles had. I could'nt tell he he. Bot both Benn and I loved them and ate at once. Have a nice day from Laika.

      Slet
  6. Hi Laika! Those treats sure did look yummy!!!
    Thank you so much for linking up with Ruckus and I for thoughtless Thursday!!
    We hope to see you here next week as well!
    Happy TT!
    ((Husky hugz frum da pack))

    SvarSlet
    Svar
    1. Your welcome. Have a nice day from Laika.

      Slet
  7. Så söta små krokodiler Laika :-)
    Ska be min Matte och Husse att dom köper en sådan till mig oxå!
    Jag har bara fått tråkiga ''Dentastix''!
    Jag gillar teckningen :-) och alla fina bilderna på dig och Benn.
    Hälsa VoffeliVoff till Benn :-)
    Här snöar det i dag!
    <3 VoffeliVoff från Stina <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Min Matte köpte dom i Maxi. Hun tror att de smackte gott. Här är det kallt. - 2 grader c. Inget snö. Hälsa din Matte och Husse.

      Slet

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.