søndag den 26. januar 2014

Popcorn.

Min far har købt sådan nogle amerikanske popcorn som er sådan karamelagtigt søde, istedet for saltede. De blev faktisk købt til børnene til min mors fødselsdag, men ingen af ungerne syntes at de smagte godt. Så min far og mor begyndte selv at spise af dem.

Hmm, gad vide om det er noget for en hund. Min far ser glad ud, så det kan da godt være.
Uhmmm, de smager jo herligt. Give me, give me!
Bare put de popcorn ind i min mund. Hurtigt. Hurra, jeg tror vi har popcorn til mange dage.

Heldigvis kan min far ikke spise popcorn uden af jeg hører det. Lyden af en far der gnasker popcorn kan jeg høre med det samme. Det er godt at man har sådan en god hørelse. Så ingen smugspiseri, hvis jeg ikke får nogen.

Vuff .... på gensyn næste gang.

8 kommentarer:

  1. Det låter smaskigt Laika!
    Se upp bara så att din Husse inte smygäter av dom i natt när du sover!!!
    Hoppas att min Matte oxå hittar sådana i vår butik :-)
    Voff, från Stina

    SvarSlet
    Svar
    1. Min far kunde hitta för att äta dem på natten. Men jag kommer att få höra det så jag kan få lite också.

      Slet
  2. årh, hvor sødt! især det sidste billede!

    SvarSlet
  3. Yikes popcorn is not our favourite thing but maybe we can grow to like it Laika. Have a serene Sunday and let us all partake of some big easy today.
    Best wishes Molly

    SvarSlet
    Svar
    1. I didn't know either that popcorn ended up to be one of my favorite thing. Have a nice sunday.

      Slet
  4. yummy popcorn! Great snack!
    ((husky hugz))

    SvarSlet
    Svar
    1. Especially those sweet popcorn. They were soooo delicious.

      Slet

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.