søndag den 19. januar 2014

Sikken skræk...

Hele den her søndag startede sååå godt. Jeg lå og slængede mig på min fars seng.


Jeg hygger rigtig på min fars seng.

Det er virkelig nydelse.

Min mor kommer forbi og klør mig på maven. Jeg logrer med halen for at vise hende at jeg nyder det riiigtig meget.
Så lægger hun hårtørreren på sengen. Jeg hader hårtørreren. Jeg er faktisk skrækslagen for den.
Min mor begynder at tørre sit hår. Det stritter ud til alle verdenshjørner. Jeg begynder at blive bange.
Det er så her der farer en djævel i hende. Hun puster på mig med hårtørreren og jeg drøner afsted. Min mor griner satanisk. Hun er godt nok drillesyg.

Det skal så lige nævnes at jeg bare lod som om at jeg blev bange for hårtørreren for at gøre min mor glad...en stor stærk schæfer bliver da ikke bange for en hårtørrer!!! Gør den???

Vuff.... og på gensyn næste gang.

14 kommentarer:

  1. Hahaha that is so often ,dogs and cats are afraid of that and the vacum cleaner too :p

    SvarSlet
    Svar
    1. Don't laugh at me. It is really very serious ;) Have a nice day.

      Slet
  2. Laika us too. She turns that instrument of torture on and if she tries to point it at us we are off. Friend we feel your pain. Have a serene Sunday and get on some big easy today.
    Best wishes Molly

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes moms think that this so funny. Have a great day from Laika.

      Slet
  3. We don't like the hair dryer either! Every time mommy gets it out, we run!

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes that's the right word...RUN. Have a great day from Laika.

      Slet
  4. Håller med dig Laika!
    Jag tycker inte om saker som låter ...
    Tycker att dammsugaren är en otäck varelse!!!
    Voff till dig från Stina ♡

    SvarSlet
    Svar
    1. Jag vill bita dammsugaren. Du måste have en gott dag.

      Slet
  5. Hair dryer, vacuum cleaner, anything loud gets Mikko on the run! ;)
    Siamese smothers!

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes and specially all that loud noises with hot air comming out, we ruuun too. Have a nice day from Laika.

      Slet
  6. Hahahaha!!!!! Oh Laika I am so sorry that scared you, but I have to say, that is so funny!!!
    My dogs would do the very same thing!!!
    I have been very busy over the weekend, so I apologize for not commenting on your blog in 2 or 3 days, I have added a new pup to our pack, and he took up most of the weekend. But Im here now!
    Great post today!
    ((husky hugz))
    "love is being owned by a husky"

    SvarSlet
    Svar
    1. Oh congrats with the new pup. Is it a husky too? How exciting :)

      Slet
  7. I have no doubt you were pretending buddy!! I actually LOVE the hairdryer! :)

    I hope you're having a fun day,

    Your pal Snoopy :)

    PS - Love the cartoons!

    SvarSlet
    Svar
    1. You do have a lot of hair, so I understand you love the hairdryer. Then your fur will be smooth and fine in a second after your bath, I imagine. Have a great day.

      Slet

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.