lørdag den 18. januar 2014

Vintervejr..

Lige nu er Nordjylland dækket af sne. Derfor har jeg og specielt min mor tænkt over, hvordan vi har det med vintervejr. Min mor synes det hele er surt. Hun kan faktisk ikke rigtig lide vinter for hun synes ikke at der er noget at lave udenfor. Hmm... jeg kan da finde på masser af ting.


Hun kan skovle sne og bagefter kan hun bygge en stooor snemand.
Min mor og far kan tage snebold kamp og jeg vil være med. Min mor og far bliver helt skeløjede fordi de både skal holde øje med hinanden og med mig.
Vi kan også køre en tur i bilen. Orv jeg tror at jeg har givet min far en Landrover med de store hjul. Det er vist ønsketænkning.
Og jeg vil gerne trække jer begge to på kælken, jeg er nemlig meget stærk. Hvis vi gør det om aftenen er der ingen der ser det.
Så der er masser at lave om vinteren. Men lige nu har vi ingen sne, kun regn.
Regnvejr, men jeg er ligeglad, for jeg kan lide det hele.

Vuff.... og på gensyn til næste gang.

10 kommentarer:

  1. Årh, så fint. Vi har også kun regn og slud hernede, hundene her savner også sne :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, men hurra for at vi ikke er indesneede :)

      Slet
  2. Hej!
    Tack för du tittade förbi hos oss. Vi har bara några cm snö i Småland. Men det blir inget ut med vovvarna på jakt då det varit mycket vatten i skogen. Nu är det tunn is med snö på och en stor risk.
    ?? Du bor i Danmark med matte skriver på norska eller?
    Ha en fin dag!
    Majsan//

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsan. Nej, jag skriver på google svenska haha. Min blogg är på danska. Jag har ett annat svenskt blogven http://hundenstina.blogspot.com som jag skriver lite med också. Jag bor i Danmark med min Matte og Husse.

      Slet
  3. No snow here either just endless rain. Yuk. Have a serene Sunday and get on some big easy today.
    Best wishes Molly

    SvarSlet
    Svar
    1. Here it is stormy and rainy. Thank god no snee.Have a nice evening. Licks from Laika.

      Slet
  4. Vi har snö och det blåser för fullt!!!
    Det är jättekallt! ... Brr ... Brrr.
    Jag vill ha sol och massor av snö.
    Matte och jag har lekt lite inomhus med min nya leksak :-)
    Vi var ute en runda men höll på att blåsa iväg!
    Fina teckningar! Hälsa din Matte det :-)
    Voff från Stina :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tack så mycket. Her blåser det också för fullt. Du, din Matte och Husse måste ha en trevlig kväll. Licks från Laika.

      Slet
  5. Wow did you draw all those?! We have lots of snow here, not a lot of rain though :)
    Siamese smothers!

    SvarSlet
    Svar
    1. I have this program "photoshop", in which I can draw and change photos etc. It was a christmas gift from my hubby. Good luck with the snow BOL. Have a great day from Laika.

      Slet

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.