onsdag den 8. januar 2014

Nytårsforsæt forsat.

Min mor har jo ikke glemt sit nytårsforsæt. Hun er endda begyndt at læse i bogen "Farvel rod - Hej frihed", som hun vandt på bloggen Original Indretning. Hun er vist nået til side 24. Men nu begynder hun at blive sådan her: "Jeg skal fjerne rod, - nej vi kan ikke gå tur nu, for jeg skal fjerne rod" agtig.

Nu er det jo ikke sådan, at det roder meget hjemme hos os, men vi har rum hvor oliefyret står, og der kan det godt rode noget. Men så langt er min mor ikke kommet i bogen, at hun er begyndt at ordne der. Lige nu er det hendes skabe ... ja og min fars.


Jeg må rydde op i skabet, jeg må rydde op i skabet, jeg ..... Hun er ligesom lidt besat!!
Her er alt det tøj der skal foræres væk til Kirkens Korshær.
Hallooo, nu er der vel ikke noget af mit legetøj i de sække med tøj??? Jeg kan jo godt blive bekymret med al den oprydning.
Åh nej, nu vil hun også rydde op i mit legetøj. Bare hun ikke kommer det i sækkene med tøjet.
Pheewww, hun har heldigvis bare lagt legetøjet op i kurven. Så kan jeg hurtigt få fat i det, når jeg vil lege med det igen.

Neeej, hvor jeg glæder mig til hun er færdig med bogen.


Vuff...... og på gensyn til næste gang.

6 kommentarer:

  1. Vilken duktig Matte du har Laika!
    Tur att hon inte gav bort eller rensade ut alla dina fina leksaker :-)
    Ska se om jag kan sätta lite fart på min Matte, ha, ha, hi, hi
    Det lär nog bli svårt!!!
    Hon har pratat om att plocka ner alla tomtarna i dag!
    PRATA är min Matte jätteduktig på :-)
    Ha det gott Laika!
    Kram från Stina

    SvarSlet
    Svar
    1. Min Matte fick idén under lång tid innan hon började. Din Matte måste tänke länge innan hon börjer ha ha.
      Ha en gott dag från Laika.

      Slet
  2. As a mom, I know nothing compares to cleaning out the "junk" at least once a year. I don't understand how it keeps multiplying. Yay for moms & organizing!

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes, yay for organizing aaaand... moms of course :-)

      Slet

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.