torsdag den 2. januar 2014

Min far på kommunen.

Min far har for længe siden modtaget et brev, hvori der stod at han skal have et stempel fra kommunen som bevis på han lever. Det er fordi han får pension fra et andet land. Og de vil i hvert fald ikke betale hvis han ikke lever.

For at få dette stempel, skal han personligt møde op på kommunen. Min mor tog selvfølgelig med ham, fordi han stadig går med sin ene krykke.

Der var virkelig mange mennesker på kommunen.

Endelig er det min fars tur, damen står og venter på ham.
Min far forklarer hvad det drejer sig om.
Og fortæller damen at hun kan se at han er levende og at hans hjerte slår. Og så stemplede hun hans brev.
Da min far fortalte at han skulle på kommunen og vise at han levede, forestillede jeg mig at damen skulle stå med stetoskop og høre hans hjerte banke .....  og så ville hun bare se hans kørekort og se noget på computeren.
Vuff .... og på gensyn til næste gang.

8 kommentarer:

  1. Thanks for linking up to TNT. That seems silly. lol

    SvarSlet
  2. Lol that's crazy! But at least they know he's alive now!!!
    ((Husky hugz))

    SvarSlet
  3. HAHA fun story and drawings! Thanks for linking up to This 'N That Thursday! See you next week (if not sooner!)

    SvarSlet
  4. Det var tur att allt slutade väl!
    Jättefina teckningar Laika!!! ... hälsa din Matte det :-)
    Önskar dig en Trevlig Helg :-) Tänk om det kunde komma lite snö, *waggy tail*
    VoffeliVoff från Stina

    SvarSlet
    Svar
    1. uhh min Matte er så glad der inte är snö :-)

      Slet

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.