torsdag den 9. januar 2014

Besat..

Min mor må virkelig være besat. I morges da hun stod op, gik hun med det samme igang med at sortere undertøj og strømper hun har i kommodeskuffen.

 Hun har ikke engang fået læst mere i bogen, så jeg forstår det ikke. Og det værste af det hele.... hun har smittet min far.

Hey du mor, hvad sker der??? Du er klar over, at du ikke har redt senge endnu???

Hun hører slet ikke hvad jeg siger, men knokler bare videre med sorteringen!!! Strømper her, undertøj der ....
 Og det er så her det går op for mig at hun har smittet min far ..... han kalder på hende og spørger om de ikke lige skal ordne hans skab også.


De bliver begge chokerede da de ser ind i skabet. Min mor gider egentlig ikke mere, men siger ingenting!!!
Min far samlede alle de skjorter der skulle til Kirkens Korshær. Han ville også aflevere sin yndlingsskjorte. Min mor har været rigtig træt af den skjorte fordi hun synes at den er grim, så jubiiii....
Så ser det ud til at de er færdige... tjekker lige, at de ikke har taget noget af mit legetøj med.

Godkendt, bær det væk....

Og de kigge ind i skabet ...... og skabet er halvt tomt.

Jeg er fuldstændig udmattet af alt den oprydning og sortering!!

Min mor er vist også udmattet, for hun havde glemt at tage sko på da de skulle køre afsted med sækkene. Det opdagede hun da hun bar sækkene ud i bilen. Det blev nemlig koldt om tæerne.
Og for mit vedkommende.... jeg gruer for når hun skal læse mere i bogen.


Vuff..... og på gensyn til næste gang.

4 kommentarer:

  1. Thanks for sharing our post on your Facebook page! I went over and liked your page!!!!

    SvarSlet
  2. haha!! Thats too funny! Happy sorting!
    ((husky hugz))

    SvarSlet
  3. Yes, one can be exhausted, phewww.

    SvarSlet

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.