tirsdag den 7. januar 2014

Genoptræning efter jul.

Min far skulle til genoptræning med sit nye jern-knæ idag. Det er første gang siden jul, så det er meget længe siden han sidst har talt med fysioterapeuterne.

Han havde fået en masse øvelser som han skulle øve sig på herhjemme i julen, men han har haft så ondt i sit jern-knæ at han ikke rigtig har kunnet øve sig......siger han. Der skulle være 2 fysioterapeuter denne gang, fordi der også var en praktikant som skulle øve sig på patienterne.

Min far sagde til min mor, at nu ville fysioterapeuterne sikkert rigtig svinge pisken over ham.


Jeg tror bestemt at det ser sådan her ud, når fysioterapeuten svinger pisken.... Min mor holder min fars jakke.



I virkeligheden var det sådan her. Den flinke praktikant bøjer min fars jern-knæ og skriver noget på en seddel. Min far nyder det og min mor holder stadig hans jakke.

Så skulle min far cykle i lang tid på motionscyklen. Nu er der 2 fysioterapeuter som skal se hvor længe han kan cykle uden at det gør ondt. Min mor holder stadig hans jakke.


 Til sidst skulle min far skiftevis stå på benet med jern-knæet og på det raske ben. Fysioterapeuterne blev ved og ved. Min far synes overhovedet ikke det var sjovt. Det synes min mor heller ikke. Min mor holder stadig min fars jakke.

Endelig er min far færdig. Han har sved på panden af anstrengelse. Min mor syntes faktisk også at det var hårdt at skulle stå så længe og holde hans jakke. Så hun var glad.


Vuff ..... og på gensyn til næste gang.

4 kommentarer:

  1. Stackars din Husse :-) Vilket jobb ...
    Skönt att det gick bra och att han är hemma hos dig igen Laika.
    Nu har ni cyklat och motionerat allihopa!
    Voff, ... från Stina:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja vi har varit flitiga hela tiden. Men det är inte över än, för sjukgymnaster kommer att ha min pappa tränare ännu mer.

      Slet
  2. ah yes the jacket holder. I have had that job once or twice!
    ((husky hugz))

    SvarSlet
    Svar
    1. My mom think it's sooo hard to be a jacket holder lol.

      Slet

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.