mandag den 30. marts 2015

Hvad bilder de sig ind / What do they think

I dag er det Vaks der skriver:
Hvad bilder de sig ind??? Mine mennesker!!!  De rejste fra mig og efterlod mig i en hundepension. Den flinke dame i hundepensionen troede at hun kunne købe mig med godbidder og lækkert oksekød, men hun kunne godt tro om igen. Jeg ville hverken spise eller kæle. 
Jeg blev faktisk rigtig ked af det og min mor og far fik helt ondt i maven da de kørte fra mig. Det havde de nu rigtig godt af. Så kunne de lære det!!! Man efterlader ikke en dejlig lille hund som mig i en hundepension. Heller ikke selv om jeg bed min far i hånden i mandags.
Men lørdag - kom de for at hente mig igen. Om jeg blev glad.... det er ikke ordet. Da først at den flinke dame i hundepensionen hentede mig ud til dem blev jeg så glad at jeg slet ikke kunne lade være med at hoppe op ad dem og kysse dem. Ja jeg må indrømme at jeg også kyssede den flinke dame i hundepensionen. Jeg kunne slet ikke lade være.

Today it Vaks who writes:
What do they think ??? My peeps !!! They traveled and left me in a kennel. The nice lady in the kennel thought she could buy me with treats and delicious beef, but she should think again. I would not eat or cuddle.
I was actually really sad and my mom and dad got stomach cramps as they drove from me.  Ha!!! Then they could learn  !!! One does not leave a lovely little dog like me in a kennel. Not even when I bit my dad in his hand on Monday.
But Saturday - they came to pick me up again. Do you think I was happy .... it is not the word. Once the nice lady in the kennel picked me out to them, I was so happy that I could not help myself but jumped up on them and kiss them. Yes, I must admit that I also kissed the nice lady in the kennel. I could not help it.

Hej far, hej mor jeg står og venter på jer!!! Skynd jeg!!
Hi dad, hi mom, I'm waiting for you!!! Hurry up!!!
Et sløret billede hvor jeg lige er kommet ud til min mor og far. Jeg kunne slet ikke stå stille.
A blurry pic, when I met mom and dad again. I couldn't stand still.
Hele vejen hjem fra hundepensionen sad jeg hos min mor og kunne slet ikke lade være med at kigge på min far. Nøj hvor var jeg glad.
All the way home from the kennel, I was sitting on mom's lap and could not stop starring at my dad. Wow, I was happy.

Jeg var godt nok også sulten fordi jeg ikke havde spist i 3 dage. Min mor siger at jeg har tabt 3 kg.
Boy was I hungry. I hadn't eat anything in three days. Mom says I have lost 6 pounds.
Og træt var jeg også. Ligeså snart jeg havde spist, sprang jeg ind i fars seng og så sov jeg.
And I was tired too. As soon as I had eaten, I jumped into dad's bed, and then I slept.
Pyhhh, det er dejligt at være hjemme igen.

P.S. Jeg sov i 2 dage kun afbrudt af min morgen- og aftensmad.

Pheeww it's good to be home.

P.S. I slept for 2 days only interrupted by my breakfast and dinner.



31 kommentarer:

  1. Proof! You are right there in jail. We will send a file so you can break the lock
    Lily & Edward

    SvarSlet
    Svar
    1. Oh thank you, I'll look forward to get the file. Then if mom and dad put me in jail again, I won't be there when they return BOL :)

      Slet
  2. Oh you poor little doggie! Why would they leave you at the kennel? I am glad you are back home now!
    Oz

    SvarSlet
    Svar
    1. I don't know. Maybe there are afraid I will take a little bite of my human sister's children :)

      Slet
  3. Åh, det er den slags, der giver dårlig samvittighed på forhånd. Kamelen skal i pension i m-a-n-g-e dage til sommer :-( Nabohunden på billedet ligner iøvrigt netop Kamelen. Hvor var Laika??

    SvarSlet
    Svar
    1. Laika var hos vores datter, men hun har to drenge som selv skal tage i skole om morgenen ( forældrene møder tidligt) så vi var bekymrede for at Vaks måske ville smutte ud i haven når de skulle gå og hvis de tog ham i halsbåndet for at tage ham ind igen, at han så ville bide dem. Han skulle have været der, men forgreb sig lidt på sin far sidste mandag :) Vores tidligere hunde har også være i hundepension, og de har altid været glade for det.

      Slet
  4. Oh bless and welcome home. Home sweet home is where the heart is with mum and dad for sure. Have a marvellous Monday.
    Best wishes Molly

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanx Molly. I am so glad to be home again :)

      Slet
  5. I can say I have never been left at a kennel. But Joey dog remembers a long time ago, he was left along with Miss Ginger, for a short time. He said it wasn't too bad. These days, if ghostwriter and Dad go away, we have Jason watch us.

    SvarSlet
    Svar
    1. If only I haven't bit my dad, then I would be taken care of by my hu-sis.

      Slet
  6. You poor thing. Our Little Bit won't eat if we board her so we don't board her anymore. Solved that problem.

    I'm glad you're home with your peeps.

    Have a woof woof Awww Monday. My best to your humans. ☺

    SvarSlet
  7. We have to leave the pups every so often in a kennel....we always feel bad driving away.

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes mom says it hurt her heart too :)

      Slet
  8. Oh gosh bet you are glad to be home!!!

    SvarSlet
  9. Good Monday morning. What a beautiful dog and attentive. I also like the color, black. Have a wonderful day Laika. See ya.

    Cruisin Paul

    SvarSlet
  10. Sounds like you're making them feel guilty...GOOD! They'll be wanting to give you all sorts of treats.

    As for us, we never turn our noses up at anything edible. We used to ignore her when we were let out at camp, but now, we make a big fuss...then SHE gives us more treats.

    We're glad you're home....all of you.

    SvarSlet
    Svar
    1. He he I got a lot treats and kisses after they brought me home :)

      Slet
  11. Awww! How i love a happy ending!

    SvarSlet
  12. We are glad you were rescued from puppy jail. Use sad eyes to get everything you want from your peeps.

    SvarSlet
  13. Crikey Vaks ...... you're home!!! How good is that?? I know what you mean about not eatin' in those places. The food's crook, aye?? Not at all like at home. Hope they had lots of treats for you. Did you get a pork knuckle from Germany?? You're Mom and Dad went to Germany for a WEEKEND?? Crikey ..... it takes a weekend to get there from downunder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes Germany is just around the corner here LOL. It's are about 300 KM from our home. And yes they brought med treats from Germany, slurp :)

      Slet
  14. Next time we will form a prison break for you.

    Aroo to you,
    Sully

    SvarSlet
  15. Bless your heart. I hope that you get to join them on their next vacation!

    SvarSlet
  16. Aw poor sweet pup!!
    ღ husky hugz ღ frum our pack at Love is being owned by a husky!

    SvarSlet

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.