lørdag den 23. november 2013

Fødselsdags besøg.

Ja det er jo ikke min fødselsdag, men min fars. Altså det er jo først på mandag, men vi holdt fødselsdagen i dag. Jeg kunne lugte lige fra morgenstunden, at de havde gang i noget med mad. Jeg kunne faktisk lugte at det var noget med kød. Uhmm .... jeg elsker altså kød.

Vores gæster kom kl. 13. Min far fik sine gaver og blev meget glad. Han fik både tøj og bøger. Jeg fatter altså ikke at det er noget at blive glad for. Næh, du giv mig et tøjdyr eller et kødben, så bliver jeg glad.

Min mor fik også noget selv om det slet ikke var hendes fødselsdag. Hun fik både blomster, chokolade og den sødeste julefigur, som min menneske søster selv har lavet.

                       Jeg kan da godt se at den er sød, men kan den spises .... neeeeej.

Min menneske søster siger at den er lavet af ler og bøgetræets frugter, som kaldes bog. Det er trekantede nødder i en pigget kapsel som bare er stukket ned i noget ler formet som et pindsvin og så et fyrfad lys. Min mor synes jo at den er enormt sød.

Her er de alle sammen begyndt at spise frokost. Mmmmm ... det gad jeg da godt at smage.


                                       Jeg stirrer stift på min mors tallerken.


                          Prøver lige hypnose blikket. Der er jo også kager at tænke på.


Det virkede næsten. Jeg fik i hvert fald en masse kød bagefter ....og rugbrød. Hrmf......
rugbrødet må de gerne selv beholde. 


Og så nyder jeg lige at de 3 piger sidder og ser hengivent på mig. Klø mig lige på maven, piger!!

                       Pyhhh... nu er alle gæsterne gået, så er det vist tid til at tage en lur.

Det er altså hunde dejligt at have gæster, men også lidt hårdt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.