fredag den 15. november 2013

Hovedpude tyven ...

I dag ville min mor lige skifte sengetøjet. Jeg elsker jo at ligge på min fars hovedpude (og på hans dyne og på hans lagen) ja, jeg elsker hele min fars seng, og det siger min mor kan ses på sengetøjet. Ind i mellem kan hun ikke lade være med at blive lidt syrlig over det, men jeg lader som ingenting, for jeg ved det går over igen.


                                Jeg springer lige op i sengen, fordi min mor står der.

                                                     
                     Hov mutter, hvor har du gjort af alt det bløde sengetøj????????????


 Hvad, det ligger jo der på gulvet. Det er da underligt. Skulle jeg mon springe ned og ligge i det?????


                                      Nåh, det var rart, at der kom orden på det.


                           Tror jeg napper mig en lille lur på min fars hovedpude gaaab.


                        Årh nej nu kommer min far!!! Bare at han ikke vil have sin pude.


                                        Øøøøv, nu siger han at jeg skal flytte mig.

Det er også bare fordi han vil have en middagslur. Jeg tror at jeg lader som om at jeg ikke kan høre ham.

                          Gisp!!! hvis jeg ikke flytter mig sætter hans sig måske på mig.

                            Hmm, det var jo det jeg sagde. Vi kan vel være der begge to. 

Jeg ignorerer helt min mors blik. Hun skal alligevel også i byen, så hun kan vel ikke få ondt af, at jeg ligger på hendes pude. Hun skal jo ikke selv bruge den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.