tirsdag den 19. november 2013

Vinterdæk

Ja det er selvfølgelig ikke mig der skal "dæk" om vinteren. Det er min mors og fars bil der har fået nye dæk på. De siger det er vinterdæk. Hmm - underligt ord, når man nu ved at dæk er noget med at ligge pænt.

Jeg var lige med min mor ude ved bilen. Hun ville vist have de der dæk ind i skuret.

                                         Halloooo har de dæk ikke taget min plads?


           Jeg tænker, om jeg lige skal hjælpe med at flytte dem, så der bliver plads til mig!


                                 Godt mor. Du har fået de 2 dæk over på trillebøren.


Okay, du tager dækkene så holder jeg øje med om de små møg køtere kommer herhen.


                        Tjek!! Kør bare ind med dækkene. Ingen møg køtere i nærheden.


                                                      Mangler 2 dæk mere.


                                   Hva??? Har du ikke flyttet alle dækkene endnu? 


                                     Altså... hvor langsom kan kan man lige være???


        Smut du bare ind med dækkene. Så snuser jeg lige om møg køterne har gået her.


Tjek igen!!! Ingen møg køtere. Puha så er dagens job overstået. Det var faktisk hårdt arbejde.

Og min mor har stadigvæk ikke fået pakket de kalender gaver ind. Måske i morgen???


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.