mandag den 4. november 2013

Kæmper.....

I morges vågnede jeg i min seng (min far og mor tror godt nok, at det er deres seng), fordi min mor begyndte at skubbe til mig og prøve at mase sig ned i ved siden af mig, efter at hun havde været ude at tisse. Altså hun må da tage lidt hensyn...                                            

                                                    Her snork sover jeg.


Og jeg sover, snork zzzzzzzzzzz
                                   

                                         Hvad sker der? Slap af! Tag lidt hensyn.

                                      

                   Jeg ignorerer hende sgu. Hmm.. måske der er noget med min negl her..


Da vi allesammen så stod op, og havde spist morgenmad, skulle hun straks ud i stalden , for hun sagde at der skulle ryddes op så tømreren kan komme til når han skal reparere taget.

Yes, tænkte jeg. Jeg skal med og have fat i kattene. Men så sagde - ja undskyld mig - kællingen at jeg skulle blive inde, for hun kunne ikke have mig til at løbe rundt om benene og jagte katte.

Så jeg måtte pænt blive inde. Jeg tror nu det er fordi hun vil have kattene for sig selv.
                     

                   Her står jeg og ser om min mor har fået jaget kattene ud af stalden.


Der kom nu ingen katte ud. Øv, øv og tre gange øv.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.